FAMILY & TRAVEL

“In the end, kids won’t remember that fancy toy you bought them, they will remember the time you spent with them.” – Kevin Heath

Wednesday, April 3, 2013

Perancangan Ke Korea - Celoteh 2

Lalalalalalalaaaaaa......

Girangnya hati ini tidak lah boleh terkata... huahuahuahuahuaaaaaa...... Hari ni Air Asia buat promo flight untuk tahun 2014.. Believe it or not?? Korang ada bukak tak website Air Asia?? kalau belum, cepat-cepat la bukak ye... seat mcm pisang goreng panas..... Kejap je dah habissss.. tengok jap iklan Air Asia ni>>

www.airasia.com
Wahhhhhhhh...... aku ape lagi.. *tanganku gatal-gatal dah tak sabar nak bukak AA ni*

LALU...........

Aku dengan pantasnya terus mem"booking" kan diri sendiri dan juga diri Mr.Cool untuk ke Korea.. Aku booking bulan April 2014.. masa tu musim bunga... tak sabar rasanya nak tengok Sakura mengembangkan dirinya... hehehehehehe..... *senyum meleret sepanjang hari...*

So, kiranya ada lagi setahun untuk aku prepare all things... Hotel, makan, minum, transportation, budget shopping dan etc.. gigih la nampaknye aku kena menabung start bulan depan... *say bye bye to lunch time hokeyyy* So, nantikan la masa dan waktu yang akan tiba bila aku wat check list ye.. bukan pe, takut ada yang terlepas pandang nanti.. *korang pun suka la kan?? sebab boleh copy paste listing tu..:-)*

Click Untuk Terus Membaca >>
http://inicelotehaku.blogspot.com/2014/02/perancangan-ke-korea-celoteh-3.html



No comments: