FAMILY & TRAVEL

“In the end, kids won’t remember that fancy toy you bought them, they will remember the time you spent with them.” – Kevin Heath

Wednesday, May 14, 2014

Panduan Itinerary Seoul, Korea / Travelogue Seoul, Korea (6 hari 5 malam)

Assalamualaikum....

Mesti hari ni semua bertenaga nak kerja kan? Sebab semalam dah off 1 hari Cuti Wesak.. Alahai... nape la cuti wesak ni sehari je? hihihihi.. *ok la tu dari tak dapat cuti*

Pagi yang segar bugar ni, aku nak share Itinerary / Travelogue masa aku ke Korea bulan lepas..

Rasanya ini dah sangat-sangat membantu korang..

Pada yang bercadang nak holiday ke Korea sendiri-sendiri tanpa gunakan khidmat travel agent, harap panduan ni dapat memberi info yang cukup buat korang semua..

Selain dapat jimatkan cost 2 kali ganda, korang juga dapat pengalaman yang tersangat-sangat best.. Boleh rileks dan santai je kalau korang pergi sendiri. Sebab korang tak payah nak bangun awal pagi, siap-siap kejar tour bus yang menunggu kat luar nanti.. Pas tu kalau lambat satu bas jeling kat korang. *Padan muka*

Itinerary ni adalah sepanjang aku berada di korea. Tempoh masa adalah 6 hari 5 malam. Dan aku dah pun update info latest masa kat sana dalam jadual itinerary ni. Kira jadual ni aku dah siap-siap update dah. Korang juz copy je siap-siap hokey?

Kalau ada apa-apa pertanyaan boleh email : fyra_230703@yahoo.com

Maaf dipinta kalau ada kekurangan..




18 comments:

Jari Manis said...

Senang kerja leh copy paste je :-)

Tyra❤️Zami said...

JM ~ Hehe... sharing sharing :-)

Unknown said...

Salam, if tak keberatan boleh tak emel saya itinerary ni. Saya travel ke sana october ni. Ni emel saya nayob87@gmail.com

Tyra❤️Zami said...

NA~ Awk bole save image ni.. :-)

Zueda said...

wah...murah ler klu g korea plan sendiri...kos <>rm600 seorg.betul x?saya kira kos itenary yg awk bg. tq for ur info

Tyra❤️Zami said...

ZUEDA ~ Itu cuma costing kat sana. tak termasuk tiket flight , makan & Penginapan.. hehe

Zakaria said...

hye awak..bestnye..tq sbb sharing..anyway leh tau ke harga tiket flight ke korea yg betul2 murah leh dpt dlm range bape ye..pastu leh gtau bajet makan n accommodation ms kt sana x? leh emel sy tak? tgh buat bajet nk g sana gak...ni add sy : zuraidah.zakaria84@gmail.com

Unknown said...

Salam,

Bole bg idea & tips pilih tempat tinggal area myeongdong ? sy akan pergi 27 ne 3 org perempuan sahaja,takut nanti salah pilih tempat tinggal bahaya lak, kalo x keberatan bole emailkan sy itenerary selama 6 hari 5 malam, tq mohon balas. email saya : dyaz2611@gmail.com

faeritaaf said...

Malem:) saya boleh dikirimkan itinerarynya ke email faerita.fajrina@gmail.com ? Makasih banyak

Unknown said...

Salam,
Klu x keberatan tlong emel itinerary
tu ke asharmt@yahoo.com.

Terima kasih

Unknown said...

Assalamualaikum..jika tidak keberatan nboleh tak emelkan kepada saya tentang guide travel..sebab saya bercadang untuk bacpackers ke korea.. ( mohammadmalindo91@gmail.com )

Tyra❤️Zami said...

Malindo ~ Wslm.. guide travel semua sy dah ade msukkan dlm entry sblm ni:-)

Anonymous said...

wah...sgt membantu...bole emel kt saya x... thegreat_1287@yahoo.com... tqvm

si_pemalu said...

Salam boleh email kn utk sy jgk..insyallah akn ke korea oktober ni
lookmang90@gmail.com

si_pemalu said...

Salam boleh email kn utk sy jgk..insyallah akn ke korea oktober ni
lookmang90@gmail.com

Tyra❤️Zami said...

SP ~ Bole copy dari sini ye. soft copy da lost..

ain NIA said...

Boleh nak mintak share iti? here my emel ainmarzuki9@gmail.com 😅

pakej budget korea said...

Sebagai tips, kami cadangkan beli tiket 6 bulan awal semasa ada promosi. Perlu rajin lihat website airlines untuk survey harga.

Salam perkenalan dari kami
ARBA Travel =)