FAMILY & TRAVEL

“In the end, kids won’t remember that fancy toy you bought them, they will remember the time you spent with them.” – Kevin Heath

Tuesday, June 7, 2016

Selamat Menyambut Ramadan Al-Mubarak

Hari ni dah masuk hari ke 2 berpuasa. Tetiba trasa nak hapdep entry dalam blog yang makin usang ni.

Alhamdulillah, tahun ni dapat sambut ramadan sekali lagi, terima kasih Ya Allah kerana aku masih lagi bernafas hingga hari ini.

Maaf pada semua yang menunggu entry ke Busan, memang aku tak berkesempatan nak menghapdepnye. Gambar pun baru separuh aku edit. Akan diusahakan jugak entry ke Busan tu dalam seminggu lagi ya.

Sebenarnya entry ke Busan belum siap lagi tapi dah plan untuk next vacation plak. Moga semuanya dipermudahkan..



Aku masih lagi seorang TTCian dan masih dengan amalan supplement natural.  Mengharapkan keajaiban berlaku dalam masa setengah tahun ini.

Harapan dan impian, moga ada perkhabaran yang baik datang di bulan yang suci ini.

Dan rawatan IVF ku akan diteruskan selepas raya. Plan aku masih tetap ingin ke Alpha Fertility Centre. Doakan yang baik-baik ya.


Salam Ramadan buat semua :-)



2 comments:

sweet tooth said...

Ramadhan Kareem Tyra...Smg Ramadhan kali ini Allah makbulkan semua doa kita, dan smg Allah Rahmati kita dunia akhirat...amin...

Tyra❤️Zami said...

ST ~ Selamat Hari Raya kak... maaf lama sangat tak bukak blog ni:-)