FAMILY & TRAVEL

“In the end, kids won’t remember that fancy toy you bought them, they will remember the time you spent with them.” – Kevin Heath

Monday, January 4, 2016

Welcome 2016

Pagi isnin 4/1/2016...




Aku termenung seketika dimeja....




Bila difikirkan terlalu banyak rintangan dan dugaan yang dah dilalui tahun 2015.


Terasa cepatnya masa berlalu.




Kesimpulan yang aku boleh buat, aku menghadapi dugaan yang sangat hebat bagi 2015.


Semua yang dirancang tak berkesampaian.


Semua yang diplan ke laut.


Semua yang diimpikan tak tercapai.


Kegagalan terbesar adalah 2x FET IVF.


Pertukaran yang dimohon buat kali ke - 5 juga tidak berjaya.  Terasa diri dikhianati sesama rakan setugas.






Namun, aku redha dengan kegagalan lalu. Ianya bukan beerti gagal buat selamanya.


Iulah tanda "Permulaan" dalam mencapai "Keindahan".


Apa yang aku mampu lakukan bagi tahun 2016 ini adalah berusaha selagi diberi kekuatan dan nafas.






Permulaan yang baik untuk 2016, 2 minggu lagi aku akan ke Pulau Jeju & Busan untuk percutian bersama Mr.Cool tercinta.


Perancangan seterusnya adalah ingin ke bumi Mekah sebelum meneruskan rawatan IVF kali ke 2.


Doakan semoga semuanya berjalan dengan lancar, dipermudahkan dan dibukakan jalan untuk kami.






Amin.


2 comments:

sweet tooth said...

tyra, bg i, x de istilah gagal in TTC. bila kita buat treatment, to me kita dah menang half of the battle. The other half depends on rezeki kita...

Smg Allah permudahkan usaha TTC dan kurniakan impian tyra n suami di tahun 2016.

teruskan usaha ya... take care...

Tyra❤️Zami said...

ST ~ mekasih bg kita kata-kata semangat.. Semoga Allah makbulkan doa TTC semua untuk ada baby 2016 ni:-)