FAMILY & TRAVEL

“In the end, kids won’t remember that fancy toy you bought them, they will remember the time you spent with them.” – Kevin Heath

Wednesday, July 17, 2013

Day 1 : Cuti-Cuti Pulau Redang ~ Celoteh 3 (Merang Suria Resort 2)

Lepas penat pusing keliling kawasan laut, aku dan Mr.Cool bergerak pulak melihat kawasan sekeliling resort...walaupun hakikatnya masa tu dah terlalu letih sangat rasanya... *apesal macam skema sangat ayat aku nih??!!*
 
Jom layan gambar ape yang ada di sekitar resort.... ~~~
 
aku tetiba ternampak macam ada mini tasik sebelah resort.. aku rasa ni tasik semulajadi la.... sebab ramai yang memancing kat sini... Mr. Cool ajak aku pergi ke tengah sikit, tapi tak nak la aku.... kot-kot ada pacat ke ape ke.... eeeeeeeeeeee.... tidakkkkkk!!!

ada kayu tengah-tengah tasik... cantik angel ni... *puji diri sendiri*

kolam renang.. tapi aku x amik gambar kolamnya pun.... plan nak mandi, tapi tengok mcm x kena je time...
*tensen sebab penuh dengan budak-budak je dalam kolam tuh!*

Yang ni pulak jalan keluar menuju ke jalan besar... yang aku kata 300 Meter tu... scary x?? Berani ko nak jenjalan sorang-sorang gini???? Idok le gamaknyeeeee....

Ada paya berhampiran resort... masa lalu sini seram pulak... takut terserempak dengan si panjang tu ke kan.... ngeri jeeeeee.... Mungkin paya ni yang menghubungkan ke tasik tadi agaknye....

Ni lokasi lobby uatama resort.....luas kawasan kat sini.. penat menapak...

Welcome to Merang Suria Resort!!!!

Yang ni pulak jalan menuju ke cafe... aku lupa pulak ape nama cafe ni... tapi apa yang aku tau, Nasi Goreng die memang mabelessssss...!!
 
Itu je la aktiviti kami untuk hari pertama di Merang... lepas penat pusing satu kawasan resort, kami balik bilik semula...... Kena tido awal sebab pagi esok pukul 8 dah kena ready.. Dah janji dengan taxi untuk hantar ke Jeti Merang...
 
Ape lagi....sambung la....... penat dah ni menaipppp 

No comments: