FAMILY & TRAVEL

“In the end, kids won’t remember that fancy toy you bought them, they will remember the time you spent with them.” – Kevin Heath

Tuesday, April 21, 2015

Mrs. "P" Yang Dinanti...

Assalamualaikum....

Pagi Selasa yang indah..

Tajuk entry tah menahan. Entry nak isi masa lapang. Hahahaha.

Owh Mrs. "P"........

Biasanya Mrs. "P" yang dimaksudkan tu memang aku tak pernah nak tunggu. Kalau boleh nak buang dia jauh-jauh. Jangan datang-datang lagi.

Semua TTCians pasti rasa apa yang aku rasa.  Mengharapkan keajaiban akan berlaku setiap bulan. Mengharapkan agar Mrs."P" tak akan muncul. Dan mengharapkan satu perkhabaran yang lebih baik menanti.




Hari berganti hari......

Bulan berganti bulan......

Tahun berganti tahun.......

Namun, setiap kali itu jugalah berita yang baik itu tak muncul-muncul...
________________________________________________________________________________

Tup-tup bulan ni aku terlebih excited menunggu "dia" datang.

Eh, kenapa yek??




Sebabnya, FET aku akan dijalankan sebaik sahaja Mrs. "P" aku datang bulan ini.

Kalau ikut cycle, minggu depan.

Harap Mrs. "P" tak mengada-ngada buat hal bagi aku stress sebab lambat muncul.

Datang waktu macam biasa ye...

Jangan nak lari-lari.... ^^

PEACE YO ^

No comments: