FAMILY & TRAVEL

“In the end, kids won’t remember that fancy toy you bought them, they will remember the time you spent with them.” – Kevin Heath

Tuesday, August 6, 2013

Selamat Hari Raya Aidilfitri Buat Semua....

 
Ramadan semakin melabuhkan tirainya...... Suasana kehangatan Aidilfitri dapat dirasakan dimana-mana sahaja...... Namun, entah kenapa berlalunya Ramadan kali ini aku rasakan sangat sayu dan pilu........

Aku sangat-sangat bersyukur kerana Ramadan kali ini membawa seribu kenangan dan perasaan buat aku... Dan Ramadan kali ini jualah, hatiku telah "diusik" oleh-Nya..... 

Terima kasih Ya Allah, kerana memilih aku untuk melalui ujian dan dugaan yang maha hebat dari-Mu.......

Harapan ku, semoga aku dapat berjumpa lagi Ramadan, yakni bulan yang mulia ini untuk tahun-tahun berikutnya.......

Ya Ramadan...... Ya Ramadan....... Aku terasa sungguh sayu untuk meninggalkanmu..... Hatiku menangis mengenangkan pemergianmu beberapa hari lagi........

Sungguh.... Sungguh aku bersyukur di atas kurniaan-Nya padaku... Dan aku adalah hamba-Mu yang bertuah diberi kesempatan mengubah dan bertaubat di atas segala kekhilafan ku selama ini...... Syukur ke hadrat-Mu Ya-Allah kerana memberikan aku nikmat indah ini......

Alhamdulillah.....


 
SALAM LEBARAN 1434H BUAT SEMUA PEMBACA INI.CELOTEH.AKU
2013

No comments: