FAMILY & TRAVEL

“In the end, kids won’t remember that fancy toy you bought them, they will remember the time you spent with them.” – Kevin Heath

Wednesday, May 15, 2013

Day 1 : Cuti-Cuti Bali ~ Celoteh 4 (Hard Rock Cafe Bali)

Lepas membuncitkan perut di Jimbaran Bay Seafood tu, kami bergerak ke Jalan Pantai, iaitu Bandar Kuta.. di badnar Kuta ni, ada macam-macam butik terkemuka... aku nampak Zara, CK, Gucci dan macam-macam lagi... kira di kawasan ni ala-ala macam Bukit Bintang la jugak... memang meletopss letopsss fesyen kat sini...

Tapi, aku bukan nak bershopping kat bandar Kuta ni.. buata apa ye tak? Kat KL pun ada jugak... Tujuan aku minta Made bawa ki sini adalah untuk singgah ke Hard Rock Cafe... Korang dah lupa ye..? Kan ke adik tunggal aku tu siap pesan mintak sehelai t-shirt HRC.. Sebagai ganti penat-lelah dia la kononnya hantar aku ke airport... Ai... Nasib la badan dapat adik kaki jenama ni..

Korang nak dengar cerita yang seterusnya tak???

Konon-konon la dalam hati dah kuat semangat, belikan adik je la... Mr.Cool pun kata dia tak nak... Last-last tak semena-mena, sehelai-sehelai Mr.Cool tarik keluar... Aik???? Bukan main banyak lagi pulak tu... Ditambah pulak dengan promoter tu punya impak.. Buy 3 get 1 free!!! Damn betul promoter ni... Leh gila aku dibuatnya... * Opss, bukan aku ye... tp Mr.Cool... *

Hasil dari tangkapan malam tu, Mr.Cool sebat 3 helai... Aku 2 helai..... Adik sehelai...  Hampeh... Belum apa-apa lagi, poket dah nipis... Cittt!!

Lepas habis bershopping tu, Made nak bawa kami jalan-jalan lagi... tapi, sebab esok pagi nak bangun pagi dan nak mula jalan-jalan, so aku minta Made hantar kami pulang ke Hotel je.... Nak tido dan rest puas-puas... Esok nak guna tenaga.. Kasi cass dulu la weyy>>


My Mr.Cool & Made


Thanks Made for being our photographer  :-)


Again... My. Mr. Cool & Made ... posing sakan!


Luar shopping room....


Made punya idea !


Posing la sangat......
Tido jap..........Esok sambung...

No comments: