FAMILY & TRAVEL

“In the end, kids won’t remember that fancy toy you bought them, they will remember the time you spent with them.” – Kevin Heath

Thursday, May 9, 2013

Main Travel List

Bagi langkah keselamatan, aku sediakan travel listing untuk diri aku dan jugak untuk sesiapa yang rasa malas nak buat untuk diri sendiri.
 
Tak tahu la kenapa bila travel mana-mana je (even balik kg Mr.Cool) perkara utama yang aku lupa bawa ialah "CHARGER"... Haram jadahnye la ingatan aku ni... walhal charger hanset tu bagai nyawa untuk aku... APTB
 
Terpaksa la pergi kedai hanset, cari charger baru... rasanya dah menimbun charger aku beli gara-gara terlupa bawa... huhuhuhuhu...
 
Listing ni hanya sebagai major saja.. Yang lain-lain tu korang tambah-tambah la ya, mengikut lokasi dan cuaca negara yang akan korang lawati tu nanti....
 
Happy viewing >>
 

No comments: